Klachtenprocedure
Bij ReSkin Clinic staat jouw tevredenheid centraal. We streven ernaar om de hoogste kwaliteit van zorg en service te bieden. Jouw ervaring is voor ons van groot belang, en we hechten veel waarde aan je feedback. Als je ergens niet tevreden over bent, horen we dat graag, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Als je een klacht hebt en je komt er samen met ons of een van onze medewerkers niet uit, dan kun je gebruik maken van onze klachtenprocedure. We nemen elke klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig. Ons doel is om samen met jou tot een passende oplossing te komen.
Het liefst bespreken we jouw klacht persoonlijk met je, maar als dat niet mogelijk is, kun je ons ook telefonisch of per e-mail bereiken. Anoniem een klacht indienen of een suggestie ter verbetering doen is uiteraard ook mogelijk. Je kunt ons hiervoor bereiken via info@reskinclinic.nl. We streven ernaar om binnen een week jouw klacht naar tevredenheid af te handelen.
We hopen natuurlijk dat het niet tot een officiële klachtenprocedure hoeft te komen en doen ons best om misverstanden of miscommunicaties te voorkomen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit.